Friday, July 23, 2010

(^^) pasal aku ke?hehe


hoho ramai org sangka aku nih suke lagu2 keras,ganas metal besi ape la
sbenarny x,aku just suke mne2 lagu yg music ny sedap di dengar.mgkn agak cerewet tp aku x tetap kn satu2 aku utk aku minat (kipas susah mati)

selain lirik yg jelas,aku jgk dgr muzik ny, bny gitar merdu,drum yg best serta rooling bass yg mendebar kn yg penting melodi yg indah.wow! jgn terkejut kalo lagu klasik pn aku lyn hahaha

minat,aku lbh suke blajar men drum dr men gitar.drummer slalu ddk belakang tmpt yg tersembuny seswai ngn aku yg x wpe nk tenang kalo ramai org tgk :P
oh aku jugak suke mnyanyi,tp sore aku x wpe merdu so lagu tangkap leleh x wpe nk bleh bwk la.haha

dress?dlm almari aku penuh baju kaler itam ngn putih.aku x taw npe kaler 2 je aku beli.tp skam aku nk kumpul baju kaler lain lak.pink ke hijau tua ke aku nk sume baju aku kaler yg beza2.hehe

seluar?kdg2 sthn skali je beli jeans,nk ke mane2 pakai yg 2 je, :|

aku suke berambut pjg,serabai x bersikat.tp x pnah lg pjg smpai boleh ikat samurai.oh alangkah ganas ny kalo boleh buat rambut ikat samurai.hik3 (x smpat nk pjg,mam bsr kt umah dh sound)

p/s; kdg2 aku terperasan ganas jgk muehehe :P

5 comments: