Wednesday, June 7, 2023

introvert

wah lama rasanya tak menulis. byk je yg terbuku di kepala hati tapi tak punya kuasa untuk menulis. 

seperti tajuk ini. sy memang seorang yg introvert. sangat2 tak suka kalau bercakap dihadapan orang ramai. mmg aku akan cuba untuk elakkan kalau ada aktiviti yang memerlukan aktiviti seperti ini.

semakin berumur ni semakin teruk rasanya benda ni. dulu rajin jgk update status2 fb, sekarang just share2 je benda yang dirasakan betul dan sahih. takut sangat untuk menulis. 

tp aku tgk ada je yg introvert yg suka menulis. mungkin dia tak suka bercakap tp dia suka menulis. mungkin ada jenis2nya kalau introvert ni. 

mungkin silapnya kt fb aku dh add org2 yg kenal aku secara personal di luar, sbb tu je kot aku rasa takut sikit nk menulis. kt sini apedehal. xde orang kenal dan xde orang follow. haha

No comments:

Post a Comment